HTML

4. nap

2009.05.21. 19:45 accessdenied

Már írtam ma egyszer, de írok megint. Termékeny nap volt. Elmentünk kocogni barátnőmmel, nem futottunk sokat, csak kb. fél órát, abból is 20 percet sétáltunk és beszélgettünk. Ennek ellenére jól esett a mozgás, bírtam volna még, csak haza kellett jönnöm, mert anyuval azt terveztük, hogy elmegyünk Egerbe. Ebből viszont nem lett semmi, így már bánom, hogy olyan hamar eljöttem a stadionból. De nem gond, jövő héten ismét megyünk, akkor már lehet, hogy kétszer.

Miután hazajöttem, még tele voltam energiával, ráadásul egy kicsit felidegesítettem magam, így nekiálltam és végigcsináltam a hasizomerősítő blokkot. Ma már könnyebben ment, mint az első alkalommal.
A hasizomszépítés tetszik a legjobban az összes gyakorlatsorozat közül. Talán azért, mert ezt tartom a legkönnyebbnek.

Holnap reggel azzal kezdem a napot, hogy megmérem a súlyomat. Ugyan még nem kellene, hiszen elég lenne hetente, és a holnap még csak az 5. nap lesz, de azért már kíváncsi vagyok... Tudom, hogy nem fogytam még sokat, nem számítok arra, hogy a mérleg majd 52 kg-t mutat, de azért érdekel... :) Tökéletesen meg lennék elégedve, ha azt látnám, hogy 10 dkg már lement. Hiszen így a saját szememmel látnám az eredményét az első hetemnek, még ha tudom is, hogy ez hosszú folyamat lesz. De megéri.

Amióta elkezdtem ezt a programot, sokkal jobban érzem magam. Kiegyensúlyozottabb lettem már néhány nap alatt. Sokat mosolygok és nevetek, hiszen tudom, hogy büszke lehetek magamra a kitartásomért. A barátom is minden nap megdicsér, hogy milyen ügyes vagyok és büszke rám azért, mert látja, hogy amit el akarok érni, azt el is tudom érni!

Nemrég készítettem hagymás tojást. Két tojásból, egy kisebb fej hagymából. Kenyeret viszont nem ettem hozzá, hanem egy fél zsömlével helyettesítettem. Azért az a kis pékáru jól esik az embernek. :) Főleg így, hogy kenyérmániás vagyok, és természtetesen a fehér kenyeret részesítem előnyben. Ne is csodálkozzak, ha csak úgy rakódik rám a súly... :)

Fokozatosan szeretném elérni a kívánt hatást, de azért jól esne, ha már egy hónap után valami látható jelét is tapasztalnám a munkámnak. Természetesen most már nem csak a fogyásért és a formálódásért küzdök, hanem azért is, hogy ez a jó kedv, ami most jellemez, megmaradjon.

Ami azt illeti, már nem is dohányzom sokat. Ma, ha jól emlékszem, délelőtt 10 óra óta (ma olyan későn keltem...) összesen 4 szál cigit szívtam el, de az sem volt 4 szál, mert nem szoktam végig szívni. Szóval számoljunk mondjuk 3-3,5-lel. Ez azért az esetemben már nem is olyan rossz ;) Még nem szeretném végleg abbahagyni a cigizést, mert szeretek cigizni, jól tud esni. De mindenképp csökkenteni kell ezt a káros szenvedélyt is.

Úgy érzem, most tele vagyok élményekkel, pedig igazából nem is csináltam semmit. Biztosan csak az "új" tetszik ennyire és az, hogy érzem: képes vagyok elérni a célomat!

Mára ennyi... Szép estét kívánok mindenkinek :)
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://accessdenied.blog.hu/api/trackback/id/tr691136145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása