HTML

3. és 4. nap

2009.05.21. 11:09 accessdenied

Tegnap vidám napom volt. Jól ébredtem és miután összeszedtem magam, ettem és elkezdtem a napi torna-adagot. A felsőtestformáló gyakorlatokat választottam, ami mondhatom, rendesen megizzasztott. Kis súlyokkal kezdtem, de még ez is gondot okozott, mivel nem igazán szoktam nehezet emelni. Annyira belejöttem azonban, és olyan jól esett a mozgás, hogy a 20 perc után nem hagytam abba, hanem belevágtam a combfeszesítő edzésbe is. Na, ez nem semmi! :) Nagyon fárasztó volt, főleg így, hogy egyhuzamban 40 percet töltöttem tornával.

Minden nap esküdni mernék arra, hogy másnap alig bírok majd kikelni az ágyból az izomláztól. Azonban a nagy fájdalom valahogy mindig elmarad. Azt nem állítom, hogy semmit nem érzek, mert van egy kis feszülés most már mindenemben, de nem vészes. Egyedül az lepett meg, hogy második nap, a hasfeszesítés után nem a hasam fájt jobban, hanem a nyakam... Hogy ezt hogy csináltam...?! :D Rejtély... Mindenesetre tetszik ez az új életmód. :)

Ma nem tornázom, mivel délután megyek futni a barátnőmmel. Úgy gondoltam, hogy a mai edzést kihagyom és tartogatom az energiát a mindig is utált kocogásra. Már csak az a gondom, hogy mit vegyek fel a stadionba. Nem szeretnék sem hosszú, sem nadrágban menni, de térdnadrágom nem nagyon van (csak farmer, de azt már régóta tudjuk, hogy abban nem érdemes mozogni)... Majd keresek valamit. Ez legyen a legkevesebb. :)

Anyukám szerintem még mindig nem vesz komolyan, bár azt is tudni kell, hogy ő ismer a legjobban és én mindig is a világ leglustább emberei közé tartoztam.

Az egyetlen problémám ezzel az "új" élettel kapcsolatban, az esti evések elhagyása. Igyekszem nem gondolni az ételre, de mindig olyan éhes vagyok este... Ilyenkor igyekszem inkább sok ásványvizet inni, tegnap is félóránként szaladtam pisilni... :) Vissza fogok állni a Danone Activiára, még ma este elkezdem újra. Jót tesz, már tapasztaltam.

Nos, egyelőre ennyi, lehet, hogy írok még ma. Izgatottan várom a délutánt, hogy hogy fogom bírni a kocogást. Azt ugyanis sosem bírtam :)
Szép napot kívánok mindenkinek, hello.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://accessdenied.blog.hu/api/trackback/id/tr81135144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása