HTML

2. nap

2009.05.19. 21:58 accessdenied

Ma volt az "új életem" második napja. Délelőtt is tornáztam, a mai napon popsi- és csípőformáló gyakorlatokat végeztem, amik sokkal nehezebbek voltak, mint a tegnapi hasizomerősítő tréning. Rendesen megizzasztott, de jól esett.

Ma fáradtabb voltam, mint általában, azt hiszem, rájöttem, hogy miért. Általában 8-9 között szoktam felkelni. Ezúttal azonban kb. 10 óráig aludtam. A lelkesedésem sem volt akkora a torna előtt, mint tegnap, de leküzdöttem, és most alig várom, hogy reggel ismét mozogjak. A holnapi edzés alkalmával kar- és vállerősítő gyakorlatokat végzek majd, kisebb súlyokkal. Ahogy Réka kéri... :D

Ettem most este egy kis gyümölcsöt is és igyekeztem kerülni ma a kenyeret, bár a barátom melegszendvicsének nem tudtam ellenállni (nem is akartam).

Mára elég lesz ennyi, holnap jövök ismét, edzés után. Meglátjuk... :)

Jó éjt...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://accessdenied.blog.hu/api/trackback/id/tr1001132331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása