HTML

Elkezdődött

2009.05.18. 12:50 accessdenied

A mai napon nagy elhatározásra jutottam. Változtatok az életemen, elkezdek egészségesebben élni és ami a legfontosabb: mozogni fogok. Nagy szavak nekem, de most úgy érzem, képes vagyok megcsinálni és sikert fogok elérni.

2009. május 18. 66,8 kg-ról indulok, ez oszlik el a 175 cm-s testemen. Tehát még nem olyan rossz a helyzet, de nem is akarom, hogy az legyen. Az utóbbi hónapokban elég sokat híztam, most pedig szeretnék megszabadulni néhány kg-tól. 58-60 kg-s testsúllyal lennék elégedett, tehát nem akarok annyira vékony lenni, csupán azt szeretném, hogy örömmel nézzenek rám az emberek és én is boldogan nézhessek a tükörbe.

A mai napon megtörtént az első "edzésem" is, Rubint Réka segítségével. 20 perces edzések ezek, ma én hasizomgyakorlatokat végeztem, holnap valószínűleg combos vagy popsis tornát fogok. Beosztom minden napra, hogy mit csinálok éppen.

Nem megerőltetők a gyakorlatok. Nem hazudok, leizzadtam én is tőle, de utána is volt még energiám, tehát nem fárasztott ki teljesen. Van még 1-2 olyan dolog, amit nem tudok tökéletesen megcsinálni, de szerintem ez normális, hiszen ma kezdtem az egész procedúrát. Ahogy telik az idő, egyre többre leszek képes. Nem várok magamtól csodát már az első pillanattól, hiszen akkor csak csalódnék és elmenne a kedvem az egésztől 20 perc alatt. Én inkább a lépésről-lépésre módszerben hiszek, tudom, hogy a nyáron már jókedvvel bújok majd bikinibe és nem az lesz minden gondom, hogy hogy takargassam az alakomat a törölközővel.

Soha nem voltam vékony, bár kövér sem. Én inkább a "jó húsban van" csoportba tartozom, van rajtam egy kis plusz, amit most le kell adnom... és le is fogom adni! Már most kíváncsian várom az eredményt, egészséges izgalommal tölt el a gondolat, hogy néhány hét múlva már látható eredménye lehet a munkámnak. 20 perc naponta. Nem sok. Mégis meg tud változtatni egy életet.

Nem csak fizikailag akarok változni. Muszáj megújulnom mentálisan is és lelkileg is meg kell erősödnöm. Ki kell tartanom még most is, hogy összegyűltek a fejem felett a viharfelhők. Nem csak magamért, hanem anyukámért is. Segítenem kell neki és támogatnom, látnia kell, hogy mosolygok és jól érzem magam, mert ez befolyásolni fogja az ő lelkiállapotát is. Ha mindig mosolygok majd rá, egyszer ő is visszamosolyog és elindulhat a boldogság felé vezető úton. Szóval ez az egész nem csak értem van, hanem a környezetemért is.

Imádok enni. Na, ezen most egy picit változtatni kell. Úgy gondolom, hogy mindent fogok enni most is. Csak éppen feleannyit. Nem szeretnék lemondani semmilyen élvezetről, amit az étel nyújthat, nem fogok zöldségeken élni egész életemben. Rajongok a húsért, és nem fogom feladni semmi kedvéért! :)

Azt hiszem, mára ennyi... Ha valaki idetévedne, csak annyit kérek, hogy szorítson nekem, hogy sikerüljön a tervem. De ha még segíteni is tudnék valakinek ezzel az "akcióval", az nagyon szupi lenne. Reménykedem, hogy így lesz... :) Szép napot kívánok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://accessdenied.blog.hu/api/trackback/id/tr121128503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása